Gebruiksaanwijzing

Eerste keer op Kedai

Welkom bij Kedai, hier vind je een paar gebruiksaanwijzingen die je op weg helpen op kedai.nl.
Op afbeelding 1 zie je het beginscherm van kedai.nl, vanaf hier heb de mogelijkheid om te shoppen, maar ga eerst via om je Kedai ConsumerCard® te activeren.
Vul in de eerste vier vakjes je code in die achterop de Kedai ConsumerCard staat in en klik op activeren. Heb je de kaart al geactiveerd vul dan je inloggegevens in (zie afbeelding 2).

   

 


 

Inlog Gegevens

Op de volgende pagina’s komen je inloggegevens langs, deze zijn heel belangrijk en bewaar deze heel goed voor verder gebruik, via de knop "Inloggen bij Kedai" ga je terug naar het inlog scherm waar je inloggegevens zijn ingevoerd.

 


 

Mijn Accountpagina

Na het inloggen kom je uit op je accountpagina, hier vind je gegevens van jou Kedai ConsumerCard® zoals je aantal Kedai punten en recente aankopen.

 


 

CouponCode

Heb je een coupon gekregen met Kedai punten er op dan kan je via de knop "Inwisselen CouponCode" deze op jou Kedai ConsumerCard® zetten. Met deze punten kan je gelijk gebruik maken van de kortingen op kedai.nl.

   

 


 

Winkelen

Via het menu kan je verder navigeren over kedai.nl of via de kijk je gelijk wat er bij jou in de buurt voor Kedai winkels er zijn.

Heb je een product gevonden die je wil bestellen, kies dan op de productpagina eventueel de korting die je wil hebben, selecteer bij afhandeling of je de bestelling komt ophalen, bezorgen of dat je uit eten gaat, selecteer hoeveel je er wilt bestellen, klik op "In winkelwagen" om je bestelling verder af te handelen.

 


 

Afrekenen

Na het plaatsen van je bestelling kom je uit bij jou winkelwagen, vanuit hier kan je verder winkelen of je gaat afrekenen.
Hier heb je een overzicht van je bestelling, deze kan je eventueel nog aanpassen of via de knop "Afrekenen" ga je je bestelling betalen.

 


 

Bestelling afhandelen

Omdat je met de Kedai ConsumerCard® anoniem winkelt, heeft de ondernemer die jou bestelling afhandelt wel jou gegevens nodig voor het bezorgen of bij het ophalen.
Heb je gekozen voor "Uit eten" dan heb jij de gegevens nodig van de ondernemer om hem te kunnen bellen.

Vul jou gegevens in en selecteer welk tijdstip jij je bestelling wilt hebben of komt ophalen, met de knop "Gegevens verzenden" kan de ondernemer jou bestelling gaan afhandelen.

   

Heb je bij meerdere ondernemers een bestelling gedaan vergeet dan niet bij elke ondernemer je gegevens te controleren een tijdstip te kiezen en op de knop "Gegevens verzenden" te klikken.

 


 

Kedai punten

Via in het menu ga je naar jouw Kedai punten overzicht, hier heb je een overzicht van jouw gespaarde en uitgegeven punten.
Kedai punten worden nadat een bestelling compleet is, toegevoegd aan jouw overzicht.

 


 

Nog vragen

Heb je naar aanleiding van deze gebruiksaanwijzingen nog vragen, kijk dan even bij "Veel gestelde vragen" of als jouw vraag er niet bij staat, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Klantenservice


Contact

Telefonisch van maandag t/m vrijdag
van 09:00 tot 18:00 uur.

Telefoon: 088 1222 555
E-mail: klantenservice@kedai.nl